Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling bij Ros Ruitersport

Online bestellen kan door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Dit kan door bij het product zelf rechts op "toevoegen aan winkelwagen" te klikken. Uiteraard nadat je de gewenste kleur, maat en aantal hebt aangegeven! Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd rechts boven in.

Een bestelling plaatsen kan met of zonder een account.

Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts boven in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Super handig want hierin staat je gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze dus goed! Wanneer je al een account hebt dan kan je tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek inloggen. Liever bestellen zonder account? Ook dat kan! Vul bij stap 2 in het bestelproces bij "Benodigde gegevens invullen". Hier hoef je alleen de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Moet ik een account aanmaken?

Moet dat? Niets moet, daarom willen we je niet verplichten om een account aan te maken. Echter, het kost je niks en levert zeker voordelen op. Zo hoef je niet meer bij elke bestelling al je gegevens in te voeren en heb je al je bestellingen overzichtelijk onder één dak. Maar je weet nu al dat je je wachtwoord gaat vergeten? No problem, na je registratie ontvang je een mail met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Super handig! Bewaar deze goed en je kan je inloggegevens altijd terug vinden. Daarnaast kan je ook je wachtwoord opnieuw toe laten sturen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waar kan ik deze op vragen?

Je wachtwoord vergeten? No worries! Zolang je je emailadres nog weet komt het helemaal goed. Ga op onze website rechts boven in de hoek naar inloggen. Hier kan je je wachtwoord op nieuw naar je email toe laten sturen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres af te laten leveren. Bij stap twee kan je onderaan bij het factuur- en afleveradres aanvinken dat het aflever adres anders is dan het factuuradres. Er verschijnt vervolgens rechts een tekstvlak waar het afleveradres ingevuld kan worden.

Hoe kan ik betalen
Tijdens het bestelproces bij stap drie kan je een betaalwijze selecteren. Je kunt kiezen uit iDEAL, SOFORT Banking of Mister Cash. Wanneer je een betaalwijze hebt gekozen, wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven.

Gebeurd mijn betaling veilig
Wij doen er alles aan om uw betaling zo veilig mogelijk te verwerken, uw iDEAL betaling verloopt dan ook gewoon via uw eigen bank.Pakket zoek

Verzendopties
Normaal gesproken als de producten op voorraad zijn, bij een bestelling voor 11.00 uur worden de pakketten die dag nog verzonden.|

Tijdvaklevering
Wij kunnen voor een tijdvakslevering zorgen, neem dan even telefonisch contact met ons.

Pakket Zoek
U ontvangt een track en trace zodra u pakket verzonden is hierin kunt u zien wanneer ongeveer het pakket wordt geleverd, mocht het gebeuren dat u pakket die dag niet is geleverd, neem dan telefonisch
of via de email info@rutiersport.nl bof 0224-541593 contact met ons, vermeld altijd u ordernummer. Wij gaan dan een onderzoek starten bij het verzendbedrijf.

Ik wil de betaling handmatig via de bank overmaken
U kunt de betaling handmatig overmaken naar ons bankrekening nummer, vermeld bij de omschrijving altijd het ordernummer.
Ros Ruitersport
Bank: Nl34RABO 0323 245 250
Bic:RABONL2U

Bij het retour sturen van een bestelling wanneer ontvang ik mijn geld terug

Bij het retour sturen ontvangt u binnen 3 weken het geld terug, mits het product in dezelfde onbeschadigde verpakking zit, op dit product geen haren bevinden. En de compleet ingevulde retour formulier erbij zit.
Het geld wordt terug gestort op dezelfde manier als u bij ons betaald heeft.
U kunt ook de bestelling terug brengen naar onze winkel Ruiter& Dier Zeeman, Zandloper 9 , 1731 LM, Winkel
De verzendkosten worden terug gestort, het terug sturen naar ons is voor eigen rekening, u koopt zelf een pakketzegel bij het postkantoor.
Mocht u het product willen ruilen dan gelden dezelfde voorwaarden als hier boven, wij verzenden dan gratis het vervangende product.

  • Gekochte artikelen kunnen tot 14 dagen na aankoop worden geruild of geretourneerd. Alleen met een kassabon/aankoopbewijs kunnen ruilingen en retourneringen in behandeling worden genomen, zorg er dus voordat je deze altijd goed bewaard!
  • Artikelen worden alleen teruggenomen indien ze ongebruikt/onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten, zegels mogen niet verbroken zijn. Is dit niet zo dan wordt er minimaal 10 % van het aankoop bedrag afgetrokken. Er mag geen tape op de verpakking van het product het moet nieuw verkoopbaar zijn. Bij het retour sturen omverpakken in een doos of papier op dezelfde manier als het verzonden was.

  • Speciaal bestelde, of op maat gemaakte artikelen kun je niet ruilen of retourneren.

  • Bij retourneringen i.v.m. een klacht of garantie worden de artikelen alleen in behandeling genomen indien deze schoon zijn.

  • Op alle artikelen is één jaar fabrieksgarantie van toepassing, op voorwaarde dat het aankoopbewijs kan worden voorgelegd.

  • Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Strass steentjes, ritsen en slijtage door gebruik vallen niet onder de garantie. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals paardentandenspijkers, schroeven, schuren of trekken) valt niet onder de garantie.

  • Rosruitersport beoordeelt of een klacht wordt vervangen, vergoed of gerepareerd.

 

ruiter en dier zeeman ruiter speciaalzaak