Bestellen

Online bestellen

Wanneer wordt mijn bestelling in behandeling genomen?

Bij ieder product staat een actuele levertijd vermeld. Wanneer het product bij ons op voorraad is wordt het binnen het aangegeven aantal werkdagen verzonden. Wanneer u gekozen heeft om te betalen met iDEAL, PayPal, creditcard (Visa, MasterCard, Maestro en dergelijken), SOFORT Banking of MisterCash wordt uw bestelling direct verwerkt en verzonden volgens de aangegeven levertijd (zoals vermeld staat bij het product). bestelling direct verwerken en volgends de aangegeven levertijd verzenden. Wanneer u gekozen heeft voor overboeking wordt uw bestelling verwerkt zodra wij het bedrag ontvangen hebben op ons rekeningnummer.

Omdat wij niet zelf over een bezorgservice beschikken zijn wij afhankelijk van DHL, DPD en andere transportmaatschappijen. Deze maatschappijen stellen 95 procent van de leveringen binnen 24 uur afgeleverd te hebben. Het is dus mogelijk dat uw bestelling onverhoopt op een later moment dan verwacht bij u, of een andere ontvanger, geleverd wordt. Wij hebben hier helaas geen invloed op en zijn hier niet aansprakelijk voor. In sommige gevallen kan het zijn dat het pakket door de bezorgservice kwijtgeraakt is. In dit geval zullen wij alles in het werk stellen om een passende oplossing te vinden.

In principe hanteren wij als u op werkdagen dat de bestelling binnen 24 uur verzonden is..

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, wij hebben een megastore: Ruiter & Dier Zeeman, Zandloper 9, Winkel . Daar kunt u ook u producten ophalen of ruilen.

Openingtijden
maandag 9.00 – 18.00
dinsdag 9.00 – 18.00
woensdag 9.00 – 18.00
donderdag 9.00 – 18.00
vrijdag 9:00 – 18:00
zaterdag 9:00 – 17:00

Ons adres vind u onderstaand.

Ros Ruitersport
Zandloper 9
1731 LM, Winkel
Tel: 0224-541593
info@rosruitersport.nl
NL34RABO 0323 245 250

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Ja, u ontvangt een orderbevestiging per e-mail. Zodra uw bestelling door het magazijn ingepakt en verstuurd is ontvangt u een e-mail, hiermee kunt u de status van uw bestelling zien. Indien u geen e-mailbericht ontvangen heeft neem dan telefonisch contact met ons op via: 0224-541593 of stuur een e-mail naar info@rosruitersport.nl

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet (compleet) geleverd is of er onderdelen ontbreken?

Neem bij een niet ontvangen bestelling, incomplete bestelling of ontbrekende onderdelen binnen 14 dagen contact op met onze klantenservice. Deze zal alles in het werk stellen hetgeen niet compleet is zo snel mogelijk na te sturen of een andere passende oplossing te vinden.,stuur een e-mail naar info@rosruitersport.nl met u ordernummer.
Ons team staat voor u klaar.


Ruiter & Dier Zeeman, Ruitersport winkel van het jaar.